Tudi pri matematiki so bralne veščine še kako pomembne, posebno, ko gre za besedilne naloge, ki učencem nemalokrat povzročajo velike težave. Posledično občutijo stisko in strah pred matematiko.

Z nekoliko drugačnim pristopom bi poskušali prikazati svet števil v nekoliko drugačni luči.

Cilji in prednostne naloge: 

  • krepitev branja z razumevanjem (nadgraditi razumevanje in vrednotenje besedil) in računanja
  • razvijanje podjetnosti
  • razvijanje pismenosti in razgledanosti na besedilnem, matematičnem področju
  • razvijanje samoučinkovitosti
  • spodbuditi razmišljanje, povezovanje
  • iz besedila razbrati bistvo
  • krepiti samostojnost
  • večja frekvenca aktivnega sodelovanja posameznega učenca (delo v manjših skupinah)
  • omogočanje lažjega pristopanja, izvajanja reševanja nalog
  • dopolnjevanje osnovnega znanja in splošne poučenosti
  • posredno izboljšati dosežke pri NPZ in mednarodnih raziskavah (PIRLS, PISA)